Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

HT Algemeen
I
Impressionist
Meerdere centerspeakers??
Feb 05, 2010

Beste mensen Ik heb een Samsung LED-tv met een Pioneer 918AHK receiver. Daarop staan 2 Focal 816V frontspeakers aangesloten. Als centerspeaker heb ik een Focal CC800V aangesloten. Deze centerspeaker staat ongeveer 30cm onder de tv in een kastje. Als ik cd's luister heb ik echt gigantisch geluid! Ook een film kijken op dvd in surround (nu dus 3.1 systeem) is echt verschrikkelijk mooi!! Maar als ik tv kijk, bijvoorbeeld het journaal of een praatprogramma, dan moet ik toch wennen aan het center (spraak) geluid uit de centerspeaker. Ik krijg dan toch het gevoel dat het geluid erg van onder de tv komt. Is het niet mogelijk om 2 centerspeakers aan te sluiten? Dan zou ik bijv. een kleine extra centerspeaker boven de tv monteren. Graag jullie mening. Groetjes

E
erreper
Feb 05, 2010

Waarom luister je tv via de center????

Zet je versterker op stereo en je zal prima geluid krijgen.

reply
0
MH
Michael Hamers
Feb 05, 2010

Op 1 plek is genoeg: http://www.allesoverfilm.nl/forum/showthread.php?t=73785

reply
0