Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

Info over (internet)winkels en handelaren
F
Fitz_Chevalric
[Serie] 24 box
Apr 09, 2010

Zo, ik heb de Dvd Box van 24 besteld bij Amazon.fr. Mijn allereerste bestelling daar. Vind het toch altijd spannend. Eerste keer bij een andere webshop. En nu ook nog helemaal in Frankrijk. Ze leveren binnen 2 a 3 dagen. Dus dat word Woensdag, denk ik. Begreep niet veel van het frans, maar heb me ook maar bij Amazon.co.uk geregistreerd, zodat ik een beetje wist welke knopjes overal zaten. Nu een paar dagen in spanning zitten.

B
BASIL
Apr 09, 2010

Fitz_Chevalric;1691327 wrote: Zo, ik heb de Dvd Box van 24 besteld bij Amazon.fr.

Mijn allereerste bestelling daar. Vind het toch altijd spannend.
Eerste keer bij een andere webshop. En nu ook nog helemaal in Frankrijk.
Ze leveren binnen 2 a 3 dagen. Dus dat word Woensdag, denk ik.
Begreep niet veel van het frans, maar heb me ook maar bij Amazon.co.uk geregistreerd, zodat ik een beetje wist welke knopjes overal zaten.

Nu een paar dagen in spanning zitten.

Indien je in Belgiƫ woont dan is het altijd 2 dagen. Maar voor Nederland weet ik niet.

reply
0
F
Fitz_Chevalric
Apr 10, 2010

BASIL;1691386 wrote: Indien je in Belgiƫ woont dan is het altijd 2 dagen. Maar voor Nederland weet ik niet.

Nee, ik kom uit Nederland :)

Maar blijf het spannend vinden. Zul je net zien dat het bij mijn eerste bestelling meten fout gaat.. :rolleyes:

reply
0