Beste leden,
Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.
Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.
Hopelijk tot snel!
Met vriendelijke groet,
Rogier
AllesOverFilm Forum
Ludo Keeris
Mar 18, 2011
Inventarisatie activiteit DVD.nl crew. Omdat er blijkbaar wat onduidelijkheden zijn over wie nu precies wat doet, wil ik hier graag een inventarisatie houden van wat elk lid van de DVD.nl crew precies doet. Geef hieronder aan wat je precies op het forum doet en in welk gedeelte het meest. Wees hierbij vrij specifiek. Ook recensies en bv. de plussen en minnen bijhouden telt mee. En ook als je niets doet, geef dat dan even aan.
Laatste Update: Claudio Santulli 27-09-2013 PS: Je kunt net als ik de lijst updaten met jouw informatie. Denk hierbij ook aan het type recensie (VOD, Bioscoop, Blu-ray of DVD). Zo blijft de lijst netjes en up to date! Alleen natuurlijk niet op 'delete' drukken! Misschien eerst even lokaal opslaan...DVD.nl Hoofdredacteur Ludo Keeris
- Ik schrijf recensies.
- Ik modereer met name op aangeven van anderen. Af en toe kom ik zelf wat tegen.
- Zelf verwijder ik spam en ban spammers.
- Verwijderen van avatars.
- Ik doe weinig met de plussen en minnen en modereer nauwelijks of niet in het handelsgedeelte.
- Zelf verplaats ik nooit afgehandelde transacties.
- Ik controleer, publiceer de ingezonden recensies en nieuwsitems.
- Ik verzorg de mediums voor de recensies
- Ik behandel de prijsvragen.
- Contacten met eigenaar, ontwikkelaars enz.
- Wijs een tijdelijk plaatsvervanger aan indien vereist.
- Ik schrijf actief recensies DVD/Blu-ray 2D/Bioscoop (gemiddeld ong. 3 per maand)
- Ik lees incidenteel film discussies en tv series. Als me daar dingen opvallen meld ik ze. Ik modereer niet actief.
- Schrijft alleen DVD recensies.
- Schrijft recensies. (DVD/Blu-ray 2D)
- Controleer recensies op spelling, taal en vormfouten!
- Schrijven alleen recensies.(DVD/Blu-ray 2D)
- Schrijft alleen recensies.(DVD/Blu-ray 2D/3D)
- Schrijf hardware Nieuwsartikelen.
- Probeer spammers te melden.
- Facebook pagina van DVD.nl. (Delen van nieuwsberichten, recensies, spelletjes en uiteraard promoten van de site)
- Ik sluit/verplaats/open topics of afgehandelde transacties en verwijder/ban spammers.
- Ik ben vrijwel over het gehele forum actief. Ben veel aanwezig!
- PM contact met leden.
- Ondersteun leden (zoals Wedlock) met het bijhouden van essentiële topics op het Forum
- Wil graag de + en -en kunnen beoordelen.
- Wil me graag bemoeien met de lay-out en benaming van de sub-forums.
- Denk verder graag mee over alles betreft: DVD.nl en voer allerlei hand en spandiensten uit!
- Ik sluit/verplaats/open topics.
- Ik werk het handelsgedeelte (met name de verkooptopics) om de zoveel tijd bij en verwijder deze dan naar Afgehandelde Transacties na ze gesloten te hebben.
- Ik verwijder ongeldige avatars.
- Ik verwijder/ban spammers.
- Ik ben vrijwel over het gehele forum actief als moderator, behalve in het hardwaregedeelte, daar kom ik nooit.
- De plussen en minnen houd ik de laatste tijd zoveel mogelijk bij.
- Ik open vaak nieuwe delen (DVD/BR gekocht als er de limiet van 100 pagina's is bereikt).
- Forum zoveel mogelijk in zijn geheel bekijken.
- Traderslijst bijhouden.
- Bannen/verwijderen van spam accounts.
- Leden pm'en wanneer ik een reactie aangepast/verwijderd heb.
- Topics sluiten/aanpassen/verplaatsen
- Idem bij reacties.
- Heel af en toe wat spam verwijderen en bannen
- Heel af en toe een foute avatars verwijderen op aanwijzing van mede-crewleden.
- Verder vrijwel niets. Ik lees alleen nog in het hardware-gedeelte, hier is vrijwel geen moderatie nodig.