Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

UHD Recensies
LK
Ludo Keeris
Shining, The (UHD)
Nov 20, 2019

Shining, The (UHD) Beleef The Shining opnieuw in een sublieme geremasterde 4K-transfer op UHD. Lees dit artikel

MH
Marcel Hoeve
Nov 20, 2019

Ik denk dat oudere films zoals deze het meest profiteren van een uitgave in 4K. Bij recentere films is het verschil tussen de gewone Blu-ray en de UHD Blu-ray gewoon veel minder groot. Ook niet zo vreemd, natuurlijk.

reply
0
RB
Rogier Burghout
Nov 20, 2019

Marcel Hoeve;2072872 wrote: Ik denk dat oudere films zoals deze het meest profiteren van een uitgave in 4K. Bij recentere films is het verschil tussen de gewone Blu-ray en de UHD Blu-ray gewoon veel minder groot. Ook niet zo vreemd, natuurlijk.

Daarom zijn we bezig veel meer recensies van UHD’s te maken van klassiekers/oudere films. Stay tuned... ;)

reply
0
MH
Marcel Hoeve
Nov 20, 2019

Ludo,

Als ik vanuit de recensie op de link Geef als eerste een reactie in dit topic! klik dan krijg ik een foutmelding:

Marcel Hoeve, je hebt geen toegang tot deze pagina. Hiervoor kunnen diverse redenen zijn:

[LIST=1]
  • Je beschikt over onvoldoende rechten om toegang te krijgen tot deze pagina. Mogelijk probeer je het antwoord van een ander te wijzigen, administratorfuncties uit te voeren of gebruik te maken van functies waarvoor bepaalde rechten vereist zijn.
  • Wanneer je vergeefs probeert een bericht te posten, heeft de administrator je account mogelijk uitgeschakeld of is het account nog niet geactiveerd.
    [/LIST]
    Kun je daar even naar (laten) kijken? Want dat is wel erg vreemd.Misschien is de link niet correct en verwijst deze naar een verkeerde pagina?

reply
    0
  • LK
    Ludo Keeris
    Nov 20, 2019

Marcel Hoeve;2072873 wrote: Ludo,

Als ik vanuit de recensie op de link Geef als eerste een reactie in dit topic! klik dan krijg ik een foutmelding:

Marcel Hoeve, je hebt geen toegang tot deze pagina. Hiervoor kunnen diverse redenen zijn:

[LIST=1]
  • Je beschikt over onvoldoende rechten om toegang te krijgen tot deze pagina. Mogelijk probeer je het antwoord van een ander te wijzigen, administratorfuncties uit te voeren of gebruik te maken van functies waarvoor bepaalde rechten vereist zijn.
  • Wanneer je vergeefs probeert een bericht te posten, heeft de administrator je account mogelijk uitgeschakeld of is het account nog niet geactiveerd.
    [/LIST]
    Kun je daar even naar (laten) kijken? Want dat is wel erg vreemd.Misschien is de link niet correct en verwijst deze naar een verkeerde pagina?

• Dat probleem is opgelost. Het is een nieuwe afdeling op het forum en was even zoeken naar de juiste instellingen.

reply
    0
    RB
    Roger B.
    Nov 20, 2019

Uit de recensie:
    In de Verenigde Staten is The Shining uitgebracht in de originele bioscoopversie, die ruim 25 minuten langer duurt. Deze is eerder in 2008 op DVD en op Blu-ray Disc uitgebracht.

Op de eerder in Nederland uitgebrachte dvd en blu-ray stond de kortere europese versie.

reply
    0
    J
    Johan1967
    Nov 21, 2019

Roger B.;2072879 wrote: In de Verenigde Staten is The Shining uitgebracht in de originele bioscoopversie, die ruim 25 minuten langer duurt.

Die versie is dus nu ook uitgebracht in Nederland. Op de 4K en Blu-ray Disc staat deze versie.

reply
    0
    RB
    Rogier Burghout
    Nov 21, 2019

Roger B.;2072879 wrote:

Op de eerder in Nederland uitgebrachte dvd en blu-ray stond de kortere europese versie.

Klopt inderdaad, ik heb dat er even nu wat duidelijker in gezet. Dank!

reply
    0
    RB
    Roger B.
    Nov 21, 2019

(y)

Mooie vervanging voor mijn regio 1dvd.

reply
    0
    E
    erwin62
    Jun 27, 2020

Is er van The Shining een 4K UHD (engelse / amerikaanse) versie met nederlandse ondertitels?

reply
    0
    J
    Johan1967
    Jun 27, 2020

erwin62;2079111 wrote: Is er van The Shining een 4K UHD (engelse / amerikaanse) versie met nederlandse ondertitels?

Ja. Zo te zien wereldwijd dezelfde versie uitgebracht: http://www.dvdcompare.net/comparisons/film.php?fid=51683

reply
    0
    E
    erwin62
    Jun 27, 2020

Johan1967;2079112 wrote: Ja. Zo te zien wereldwijd dezelfde versie uitgebracht: http://www.dvdcompare.net/comparisons/film.php?fid=51683

Dank voor je snelle reactie!

reply
    0