Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

Film Discussies
RB
Rogier Burghout
Alien: Romulus (Fede Alvarez, 2024)
Mar 21, 2024

Vandaag is de teaser trailer uitgekomen van Alien: Romulus. Deze soort van prequel/quasi reboot speelt zich af tussen Alien en Aliens. De film is geregisseerd door Fede Alvarez (die de Evid Dead remake naar andere zeggen erg goed heeft gemaakt) en geproduceerd door Ridley Scott. Alvarez heeft aangegeven dat hij vwb de effecten het Stan Winston team heeft ingehuurd die ook betrokken was bij de eerste films en dus veel gebruik heeft gemaakt van praktische effecten. Ik vind het er in ieder geval wel goed uitzien....

K
kurtg
Mar 21, 2024

Alien en Aliens zijn 2 heel sterke films. Veel andere films in de Alien-reeks zijn pak minder. Maar aan de ene kant wel benieuwd naar dit.

reply
0
J
jeroeni
Mar 21, 2024

Yes een nieuwe Alien film:grin:
Gaaf dat de regisseur van Evil Dead remake deze film doet.

reply
0
T
tmvde
Aug 15, 2024

Ik ga het zaterdag zelf beoordelen, maar de recensies zijn zeker niet slecht en Certified Fresh op RT: Alien: Romulus | Rotten Tomatoes

reply
0
J
jeroeni
Aug 15, 2024

Dit gaat voor mij een UHDtje worden.Met m'n bijholteontsteking zoek ik het nu niet om naar de bios te gaan.

reply
0
O
Oakey
Aug 15, 2024

Ik ben wel benieuwd!

reply
0