Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

Film Discussies
R
rkrijger
Sky Captain and the World of Tomorrow
Jan 02, 2004

Ik zag net een trailer op apple.com. Ziet er veelbelovend uit. Weet iemand iets meer van deze film?!? Goeie graphics, redelijke cast (ben nog niet zover om Ben Affleck goed te noemen). Deed een beetje denken aan War of the Worlds... Weet iemand meer?!?

MT
mark t
Jan 02, 2004

Zie hier: http://www.allesoverfilm.nl/forum/showthread.php?t=16194

reply
0
R
rkrijger
Jan 02, 2004

mark t wrote: Zie hier...

Hmm, nog niet echt veel wijzer van geworden...

reply
0
A
Arnaxis
Jan 02, 2004

Volgens mij haal je Jude Law en Ben Affleck door elkaar. Persoonlijk vind ik Affleck wel een leuke acteur, maar Law is 10x beter. Meer info ook op:

http://www.imdb.com/title/tt0346156/

reply
0
R
rkrijger
Jan 03, 2004

Arnaxis wrote: Volgens mij haal je Jude Law en Ben Affleck door elkaar. Persoonlijk vind ik Affleck wel een leuke acteur, maar Law is 10x beter. Meer info ook op:
http://www.imdb.com/title/tt0346156/

Ben ik helemaal met je eens!

reply
0
EL
Eschwin L.
Jan 04, 2004

Lijkt me niet veel aan na het zien van de trailer, niet echt mijn soort film denk ik, maar misschien dat ik deze film door de goede cast nog wel een keertje zal bekijken.

reply
0
AK
Albert Kostwinder
Jan 05, 2004

Hmmm, tja wat moet ik hier nu van vinden....

De film heeft zeker potentie, maar je moet er wel van houden. De film komt bij mij een beetje Pink floyd the Wall gemengd met The Rocketeer over wat sfeer betreft.... Volgens mij moeten de effecten nog beter worden.. denk dat dit ook nog wel gebeurt. Men laat de rekenaars wel vaker doordraaien tot vlak voor de release.... (was ook met The Hulk zo meende ik...) :)

reply
0
GJA
Geert Jan Alsem
Jan 05, 2004

Albert Kostwinder wrote: Volgens mij moeten de effecten nog beter worden..

Het idee van de film is juist om het er niet te realistisch uit te laten zien, maar meer zoals klassieke science fiction films.
Naar mijn idee een cool en origineel concept dat de film een leuke sfeer kan geven. De trailer ziet er goed uit en het script schijnt ook goed te zijn. Ik heb dus wel zin in deze film.

EDIT: Wederom 2 topics over dezelfde film. Deze keer zijn ze ook allebei actief, dus misschien kan een moderator ze aan elkaar plakken?

reply
0
AK
Albert Kostwinder
Jan 05, 2004

Rinkelbeer wrote:
Albert Kostwinder wrote: Volgens mij moeten de effecten nog beter worden..

Het idee van de film is juist om het er niet te realistisch uit te laten zien, maar meer zoals klassieke science fiction films.
Naar mijn idee een cool en origineel concept dat de film een leuke sfeer kan geven. De trailer ziet er goed uit en het script schijnt ook goed te zijn. Ik heb dus wel zin in deze film.

EDIT: Wederom 2 topics over dezelfde film. Deze keer zijn ze ook allebei actief, dus misschien kan een moderator ze aan elkaar plakken?

Dat muntje was wel gevallen en daarom moeten die effecten nog iets bijgeschaaft worden om die mooie look te perfectioneren. Dat bedoelde ik er mee. En is inderdaad weer eens een verfrissend uitgangspunt. :)

reply
0