Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

Film Discussies
F
flix
menu's op de dvd
Mar 20, 2004

balen jullie ook zo van de mateloze slechte en steeds herhalende menu's . ik vroeg me af wat jullie favo menu is en de lelijkste menu . :twisted: ik vindt dat bij somige films de menu echt wel een remake waard zijn hoor en of jullie dat ook vinden. :twisted: ik vind in ieder geval van disney altijd een van de meest mooi en origineelste menu's kijk maar naar lion king of monster inc ect.

X
Xcite
Mar 20, 2004

een mooi menu vind ik als het verwerkt is met de afbeelding of animatie...
en als ze speciaal voor de dvd nieuwe afbeeldingen maken en niet gewoon een stukje uit de film gebruiken.

Nice Menu
van Harry Potter 2 (die oude man)
Jurassic park 1 en 2....die dino's die rond lopen
Star Wars
men in black 1 en 2
en disney dvd's

reply
0
K
Kars
Mar 20, 2004

Ik vond die van Monty Python and the Holy Grail echt top!

Deze thread is toch niet te lang geleden al gedaan?

reply
0
MK
Mark Knoop
Mar 20, 2004

De Disney dvd's bevatten altijd erg mooie menu's (Belle en het Beest, The Lion King en Finding Nemo (die screenshots in het commentaar van de recensie waren erg mooi)).
Ik vind de menu's van The Lord of the Rings 2-discs ook erg mooi.
Het menu van Gladiator is echt prachtig met die muziek!
Ik vind de menu's zonder bewegende beelden of animaties en zonder achtergrondmuziek maar niks.

reply
0
RB
Richard B.
Mar 21, 2004

Er wordt vaak teveel doorgeschoten met interactieve menu's vindt ik. Een beetje mooi bewegend menu is wel strak, maar als je 10 seconden moet wachten voordat je het menu voor het instellen van ondertiteling kunt gebruiken dan is dat wel heel irritant. Fox heeft dat vaak, en bij hun dvd's heb je vaak ook het probleem dat je dit soort dingen niet tijdens het afspelen van de dvd kunt instellen: je bent dan gedwongen om via dat omslachtige en trage menusysteem te werken.

Het liefst heb ik een menusysteem met wat animatie maar verder zonder al teveel fratsen. Uiteindelijk is het toch allemaal maar ter ondersteuning van het kunnen bekijken van de film.

reply
0
U
utmachine
Mar 21, 2004

Disney heeft misschien wel de mooiste menu's, maar ik vind globaal gezien Disney wel het meeste irritantst. Voordat je bij de hoofdfilm bent, komen eerst nog is 10-20 previews van andere Disney films :(

reply
0
MK
Mark Knoop
Mar 21, 2004

En tegenwoordig kun je met een druk op de menuknop die trailers overslaan. Ik ben volgens mij een van de weinige die die trailers vaak ook gewoon kijkt.

reply
0
F
flix
Mar 21, 2004

denk dat jij niet de enigste ben die die trailers kijk want ik ben er ook zo een die alles kijkt op de dvd.
maar inderdaat zijn de genoemde dvd menu's wel erg mooi en origineel.
maar ik vindt nog steeds dat somige dvd nog wel eens een remake waard zijn hoor al is het dan niet alleen voor de menu maar ook voor geluid en beeld kwa. :twisted:

reply
0
X
Xcite
Mar 21, 2004

ik kijk ook de trailers....alleen als ik de dvd voor de eerste keer zie....maar bv Finding Nemo trailer heb ik wel ff een paar keer gezien...zat bij lion king.....
maar ik heb ze ook wel liever als menu optie...

reply
0