Beste leden,

Sinds donderdag 1 mei is het zover: de nieuwe website van allesoverfilm.nl is live!
De URL is ongewijzigd gebleven en je kunt nog steeds alle eerder geplaatste recensies en artikelen teruglezen.

Op deze speciale pagina kun je de actuele status van het forum bekijken.
In het najaar wordt het weer mogelijk om te reageren en nieuwe berichten te plaatsen.
Houd deze pagina dus goed in de gaten voor de laatste updates over het forum.

Hopelijk tot snel!

Met vriendelijke groet,
Rogier

AllesOverFilm Forum

AllesOverFilm Crew - Babbelbox
EB
Eric van Ballegoie
Nederland - Ivoorkust in HDTV - Iedereen van harte welkom!
Jun 13, 2006

Aanstaande vrijdag speelt Nederland om 18:00 tegen Ivoorkust en wij zijn hier één van de gelukkigen die een HDTV ontvanger hebben bemachtigd en het WK dus in HD kunnen bekijken. Tevens is hier gisteren een HD projector binnengekomen en dus hebben wij het idee opgevat om vrijdagmiddag open huis te houden en hier het voetbal op een 2 meter breed scherm in HDTV kwaliteit te bekijken met surround sound. Wie benieuwd is naar de kwaliteit van HDTV, of het gewoon gezellig vind om langs te komen) is van harte welkom vanaf een uur of vijf om vervolgens te zien hoe Nederland zich in hoge kwaliteit naar een overwinning toe voetbalt! ;)

H
Herjan
Jun 13, 2006

Waar is "hier"? Bij jou thuis of op kantoor van HWI?

reply
0
EB
Eric van Ballegoie
Jun 13, 2006

Op kantoor, excuus voor de onduidelijkheid! Bij mij thuis in Rotterdam zitten we met UPC, en dus zonder HDTV. :(

reply
0
AO
Arnold van Oostrum
Jun 13, 2006

Wauw, ben niet zo'n voetbal enthousiast, maar dit zou ik zeker heel graag willen zien. :shock: Alleen... ik kan die middag/avond helaas niet weg. :cry: Andere keertje :?:

reply
0
AM
Alexander de Mol
Jun 13, 2006

Klinkt bijzonder aantrekkelijk! Leuke actie! Ik zou echter met wat buren de wedstrijd gaan kijken. Zondag heb ik het sociale 'buurtgebeuren' ook al gemist doordat ik op het vliegveld van Munchen zat.

Bij BCC hebben ze de decoders op voorraad, heb 'm echter kunnen laten liggen.

reply
0
SH
Sander Haarmans
Jun 13, 2006

Klinkt zeker interessant maar helaas moet ik die avond werken dus kan helemaal geen voetbal kijken :cry:

reply
0
LK
Ludo Keeris
Jun 14, 2006

Sander Haarmans wrote: Klinkt zeker interessant maar helaas moet ik die avond werken dus kan helemaal geen voetbal kijken :cry:

Voor mij geldt ongeveer hetzelfde. Ik ben pas om 18.00 uur klaar, maar zit dan nog wel in de Beemster.

reply
0
LK
Ludo Keeris
Jun 16, 2006

En? Hoe was de wedstrijd?

reply
0