Paw Patrol: The Movie

27-12-2021

8

Paw Patrol: The Movie (DVD)

Paw Patrol - The Movie is het eerste avontuur op het witte doek gebaseerd op de populaire tv-serie. Als hun grootste vijand Humdinger burgemeester wordt van het nabijgelegen Avonturenstad en chaos begint aan te richten, trappen Ryder en de heldhaftige pups een hogere versnelling in om hem te stoppen. Terwijl één pup zijn verleden onder ogen moet komen, krijgt het team hulp van een nieuwe bondgenoot: de slimme teckel Liberty. Gewapend met nieuwe, coole gadgets en uitrusting, gaat de Paw Patrol de strijd aan om inwoners van Avonturenstad te redden.

Paw Patrol is een animatieserie van Nickelodeon en is erg populair. In Nederland is de serie te zien op o.a de streamingkanalen Netflix, Videoland en ook zelfs op Amazon Prime. De serie heeft al 6 seizoenen en is nog steeds mateloos populair. Dit jaar is er voor het eerst een bioscoopfilm van gemaakt. De makers hebben het er zich niet makkelijk van af gemaakt, want het verhaal in de film is grootser opgezet, op een andere locatie en met nieuwe karakters. Ook zijn de aanwezige karakters onder de loep genomen en hebben ze een upgrade gekregen in animatie. Ryder (de jongen die het team van de pups leidt) heeft een meer menselijk uiterlijk gekregen en ook de pups hebben een gestroomlijnder en realistischer uiterlijk gekregen. Daarnaast zijn de gadgets geupgrade en zien er nog toffer en indrukwekkender uit. Het verhaal is ook spannend en meespelend en ook als volwassene leef je mee met het wel en wee van de pups. Paw Patrol: The Movie is oprecht een spannend bioscoopavontuur geworden en biedt anderhalf vermaak voor de kleinsten en voor papa en mama is het zeker geen straf om mee te (moeten) kijken.

De avonturen van Paw Patrol worden per verzameling van afleveringen in diverse uitvoeringen op DVD uitgebracht. Deze bioscoopfilm wordt zowel op Blu-ray als DVD uitgebracht, en de laatste versie wordt hier besproken.

Regisseur

Carl Brunker

Acteurs

Genre: Animatie, Jeugd
Jaar: 2021
Speelduur: 82 min
Verpakking: Viva Keep Case
Beeldverhouding: 2.39:1 anamorf
EAN: 8719372014370

• A Totally Paw-Some Team
  • ACN: Adventure City News Reports with Marty Muckraker
  • Paw Patrol: The Movie Lyric Video (Reimagined Theme) - English Only

Paw Patrol: The Movie wordt in het oorspronkelijke beeldformaat van 2.35 op een anamorfe DVD uitgebracht. De beeldkwaliteit is uitstekend. De transfer is helder, kleurrijk en biedt een geweldige ervaring op DVD. Kleuren komen natuurlijk over en de animatie komt scherp en overtuigend over. Een prima transfer.

Paw Patrol: The Movie krijgt op DVD een Dolby Digital 5.1 track mee in de oorspronkelijke Engelse taal, met daarbij ook dubs in Nederlands en Frans. De track is erg levendig en ondersteunt het karakter van de film. Dialogen zijn netjes verstaanbaar, en de surroundkanalen worden ingezet voor muziek en andere opzwepende geluiden. Een prima audiotrack.

Paw Patrol: The Movie heeft maar een paar extra's meegekregen op DVD en dat is hetzelfde pakket als op de Blu-ray-uitgave.

A Totally Paw-Some Team (6 min)
Een korte introductie van elke pup met de speciale gadgets die ze hebben.

ACN: Adventure City News Reports with Marty Muckraker (2 min)
De nieuwsreporter uit de film bekijkt de historie van de pup Chase.

Paw Patrol: The Movie Lyric Video (Reimagined Theme) - English Only (2 min)
Een muziekvideo van de film, met daarbij de songteksten als ondertiteling. Alleen in het Engels, helaas.

Paw Patrol - The Movie is het eerste avontuur op het witte doek gebaseerd op de populaire tv-serie. Als hun grootste vijand Humdinger burgemeester wordt van het nabijgelegen Avonturenstad en chaos begint aan te richten, trappen Ryder en de heldhaftige pups een hogere versnelling in om hem te stoppen. Paw Patrol - The Movie is een erg amusante en spannende film geworden. De animatie ziet er erg goed uit en elk karakter heeft een upgrade gekregen in het ontwerp. Verder is het verhaal meespelend genoeg om te blijven boeien. De DVD zit technisch prima in elkaar maar is helaas wat licht qua extra's. Toch zeker een aanrader!

Deze uitgave is beschikbaar gesteld door Dutch FilmWorks.